San Francisco, day 1

Efter att ha kämpat med att ta adjö av Allison på flygplatsen satte jag mig tillslut på planet som skulle ta mig till Los Angeles där jag bytte till min connection flight till San Francisco. Jag hann inte mer än komma ner till rullbandet innan jag hörde ett högljutt 'MARIAA!' och jag fick äntligen se min fina, saknade Greta igen. Vi tog buss in till stan och kämpade oss fram med vår packning till vårt hostel. HERREGUD - backarna i denna staden är INTE att leka med!

Dagen har vi spenderat genom att strosa runt och kolla in krokiga Lombard Street och känna av stämningen vid turistiska Fisherman's Wharf. För mig verkar San Francisco vara en blandning av varenda stad jag varit i so far i USA. Me like! Vädret är perfekt för rundvandring och vi njuter varje sekund av vår välförtjänta semester. Så sjukt att veta att vi verkligen är på sluttampen av vårt år nu...


Postat av: Ewa

Vemodig och sorgset att lämna, men nu nya äventyr! Härliga bilder!

2011-11-27 @ 21:55:09
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0