Världens bästa mamma


Vilka riktiga skitdagar de senaste dagarna har varit! Eller så är det kanske bara mitt humör som har varit skit. Allting har känts så himla jobbigt, jag har haft noll energi och ingenting har fått mig att känna mig peppad och glad. Det ligger lite tankar i bakhuvudet och maler som gör det svårt för mig att slappna av så idag gjorde jag det enda rätta - jag ringde mamma! Det finns ingen bättre att söka lite livsstöd från och passande nog fick jag samtidigt ett stort paket på posten med mammas välkända, älskade handstil. Efter uppackande av Veckorevyn, mina favorittesorter, knäckebröd, försvarets hudsalva och Extratuggummin samt ett långt telefonsamtal kändes allting lite lättare och ljusare. Så himla lycklig att just jag har fått världens bästa mammi!


Postat av: Ewa

Tack gumman min för dina fina värmade ord.

Så bra att jag kunde hjälpa dig och kanske bryta tankemönstret lite. Lycka till med det du skall ta tag i. Är säker på att det kommer att bli bra. Ofta hjälper det att bara "lyfta på locket". Älskar dig.

2011-03-11 @ 18:25:12
Postat av: Birgitta Blomkvist

Vad bra att du mår bättre!vad vore livet utan en berg o dalbana? inte mycket värt!

2011-03-13 @ 15:26:37
Postat av: birgitta holmberg

Hej Maria! Gott när det finns tillgång till föräldrar att hämta kraft hos. När de egna tankarna blir till ett virrvarr behöver vi alla någon som hjälper oss för att få ordning på dessa.

Härliga bilder o du är fantastisk med ditt skrivande. Ta vara på dig! Kramar från gamla moster m. familj

2011-03-22 @ 14:02:26
Postat av: Benny

Så kul att du gav dig själv tillfälle att digga jazz.

Såg i dag att en av världens mest kända jazzmusiker, Louis Armstrong, kom från New Orleans.

Sitter just nu, lite seg och loj, på tåget väg hem från Stockholm.

Svettas och njut!

2011-04-13 @ 14:53:09
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0