I loved you and I should've said it, but tell me - just what has it ever meant?


Idag är det den 28 februari, vilket betyder att imorgon borde det vara den 29 och alltså tre månader sen jag lämnade Sverige. Dock är det ju inte den 29 imorgon men det är alltjämt tre månader sen jag flyttade ifrån lilla landet lagom. Under min tredje månad i USA har jag bland annat...

... varit på en Jimmy Eat World konsert.
... spenderat en helg i McComb.
... upplevt Super Bowl Sunday.
... ätit King Cake.
... haft besök av Greta!
... ätit beignets på Café Du Monde.
... besökt the French Market.
... varit på the 17th annual Hermes den party med min värdfamilj.
... varit volontär på the Second Harvest Foodbank.
... firat första delen Mardi Gras!


Postat av: Josefine

Vilken upplevelse :)

2011-03-01 @ 07:41:34
Postat av: Ewa

Oj, så fort tiden går!

Oj, så mycket du hinner göra trots att du arbetar så mycket!

2011-03-01 @ 15:29:11
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0