- What's he saying? - I don't know but he seems to be saying it rather well.

Så himla skön dag. Sovmorgon plus en Willa på sitt absolut bästa humör = glad Maria. Slutade vid halv sex och mötte då upp Lisa för middag och bio. Jag är alldeles kär i Saké, en av sushirestaurangerna här i närheten. Måste säga att den konkurerar stenhårt med Hai på Davidhallstorg hemma i Malmö - och det vill inte säga lite! Bion ikväll blev The king's speech som jag egentligen inte har varit så himla intresserad av att se. Efter Oscarsgalan, och de fyra priser den tog hem där, kände jag dock att jag borde ge den en chans. Det är jag väldigt glad att jag gjorde! Colin Firth gör rollen som King George VI fruktansvärt bra och filmen blandar drama och humor på ett mästerligt sätt.

Nu blir det alldeles strax till att krypa ner i sängen. Imorgon väntar en lång arbetsdag.

Postat av: Ewa

Det säger inte lite om den konkurerar med Hai!

Jag blir också lite sugen på att se den filmen!

2011-03-03 @ 17:58:01
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0