Alright, already, the show goes on!

Jag är så busy så det är inte klokt, men oj vad livet leker! Sanna är här, skolan i full gång och på torsdag landar världens bästa mamma i New Orleans! Den senaste veckan har, förutom jobb med mina kiddos, varit shopping, middagar, fikor, bioskratt och galna utekvällar. Så himla fint att ha en av mina favoriter hemifrån med mig här på andra sidan Atlanten!

Postat av: Emma Velentino

Hoppas du och mamma får det riktigt roligt och mysigt nu! Kram

2011-06-14 @ 15:48:21
Postat av: Ewa

Skall bli underbart att träffa världens bästa dotter :)).

2011-06-14 @ 19:41:27
Postat av: birgitta holmberg

Hallå Maria! Efter alla strapatser du varit med, de flesta positiva men några mindre trevliga hoppas vi du o Ewa får uppleva fina stunder o dagar ihop. Kram o hälsn. från hela klanen Holmberg

2011-06-14 @ 21:58:32
Postat av: Rebecka

Håller verkligen med! Tiden går sjukt fort, jag kom ju nyss hit och det har redan gått 5månader.. :)



Ska till south Beach i Miami, vart var det ni var? :)

Hoppas du hinner läga upp bilder snart :)

Kram

2011-06-15 @ 13:00:43
URL: http://rebeckaiusa.blogg.se/
Postat av: Alice

Tusen tack för mailsvaret, du gav mig en del att fundera över... Men jag håller med om det mesta du skrev :) Ville bara säga att jag länkat till dig i ett inlägg, jag trodde du skulle tycka det var ok men ville bara dubbelkolla?

:D Kram

2011-06-16 @ 20:19:08
URL: http://aliceinaupairland.blogg.se/
Postat av: Benny

Äntligen!

Snart kommer stunden då du kan stänga av räkneverket, även räknat i minuter.

Hoppas du och Ewa får härliga dagar tillsammans!

Kramar från Malmö - just nu 14 grader C, kl 00.00.

2011-06-17 @ 00:04:22
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0