You just gotta ignite the light and let it shine, just own the night like the 4th of July

Som jag har längtat efter just precis den här stunden. Jag ligger ensam, nyduschad och nedbäddad i min säng utan besökare i stan, utan tusen planer framför mig och utan någon att träffa varje ledig stund. Det har inte hänt på en och en halv månad. Jag som alltid älskar min egentid - men herregud vad ensam jag känner mig ikväll. Sa hejdå till mina fina svenska pojkar i förmiddags. De kom förbi och kramades innan de styrde hyrbilen ner mot Florida och Miami. Nejdå, jag är inte bitter.

Shit vad roligt vi har haft tillsammans. Hur är det möjligt att skratta så mycket, göra så galna grejer och skapa så fantastiska minnen med tre killar man inte ens kände för två veckor sen? Det var så himla sorgligt att säga hejdå, som ett avslut på en era. Vår tid tillsammans har innehållit en hel mängd alkohol i olika former, tjurridning, strippklubbar, massa bra musik, lata timmar i poolen, filmkvällar, bakismiddagar, dans, en tur på akvariet och som avslutning - 4th of July firande! USAs nationaldag gjorde oss inte besvikna med riktigt häftiga fyrverkerier och folkliv i överflöd. Jag kan inte ens sätta ord på alla skratt vi delat och alla interna skämt som jag hoppas att vi alltid kommer minnas med ett stort leende. En sak är säker i alla fall - så fort jag kommer tillbaka till Sverige blir det till att ta en tripp upp till Stockholm ASAP.


Postat av: Ewa

Visst är det viktigt att hitta rätt avvägning mellan egen-tid och socialt umgänge. Båda sakerna är så viktigta, men det måste vara i rätt proportion.

Ser ut som att ni haft riktigt bra och roliga dagar/kvällar/nätter.

2011-07-06 @ 23:18:32
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0