And I miss you more than I should, than I thought I could

Jobb igår var helt okej. Willa har en allmänt jobbig period bara. Hon sover dåligt, tar ingen nap på dagen längre, har fått en halsinfektion och nu har hennes öron svullnat upp också. Min stackars lilltjej. När jag slutade mötte jag upp Leni och vi stack och käkade middag på Mayas - deras paella är att dö för. Sen drog vi hem till mig och kollade första avsnittet av The Real World New Orleans. Så himla kul att känna igen alla platser och byggnader.

Nu blir det jobb hela dagen och sen ska jag ta med Leni downtown och visa henne runt samt gå på bio. Jag jobbar ganska mycket i helgen så det blir nog rätt lugna dagar, vilket i för sig kan behövas efter den senaste tidens festligheter. Jag är så himla glad att Leni har flyttat hit, att vi funkar så bra ihop och att hon verkar vara en sån himla skön tjej.

Förövrigt hoppas jag på att boka flyg både till Charleston för att hälsa på Lisa och till NY för att gå en weekend course med Greta. Dessutom har jag och Greta börjat planera på riktigt för vår roadtrip i december. It's gonna be aaaaawesome!

Postat av: Ewa

Stackars Willa! Ge henne en "krya-på-dig-kram" från mig.

Roligt att det känns så positivt med Leni.

2011-07-08 @ 17:18:15
Postat av: Leif

Jag vill inte påstå, men kan inte undgå reflektera kring, att hemlandsvänner synes ha en viss festivitasinverkan på damen. Ja - nationaldagsfaktum spelade väl också in får man anta. Att ni hade mer än kul har jag förstått och rollen av Nola-guide måste ha varit både kul och uppskattad.



Låter skönt att Leni och du ser ut att finna varandra på en gång.Bra med en polare till (förutom Lisa) på nära håll.



Hälsa Willa "krya på sig" från mig.

2011-07-10 @ 11:20:28
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0