8 månader

Äntligen fredag efter en lååång vecka. Har vissa stunder känt att den aldrig skulle ta slut men nu är det ledighet hela helgen lång som gäller! Ska snart sticka och möta upp Leni för sushimiddag följt av myskväll i sängen framför tvn. Höjdpunkten kommer seriöst vara imorgonbitti, runt halv åtta-tiden, när barnen vaknar och börja föra liv. Jag kommer vakna, titta på klockan, le det största leendet och bara somna om. Hallelujah.

Idag är det förövrigt den 29 juli vilket för mig betyder åtta månader i USA.
Den senaste månaden har jag bland annat...

... ridit på en mekanisk tjur både en och två gånger.
... firat 4th of July med fyrverkerier och mina svenska pojkar.
... varit på konsert och sett Jack's Mannequin.
... hälsat på Lisa i Charleston.
... spelat beer pong för första gången.

Nu blir det duschen medan jag lyssnar på min och Gretas roadtrip-spellista som växer sig längre för varje dag som går!

Postat av: Nathalie

Åh happy 8th months in America! ;D Ojaaa, du skulle uppleva Philly nu på sommaren, lite varmare än när du var här om man säger så. Nu när det är sommaren känns det ibland som om jag vill stanna här föralltid. hihi... xoxo

2011-07-30 @ 21:07:35
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0