I'm coming home, I'm coming home - tell the world I'm coming home

This is it. Nu sitter jag på flygplatsen i Vegas och väntar på att få checka in. Eftersom vi var tvungna att lämna bilen klockan tio imorse, och Gretas flyg gick vid elva, innebär det nu en hel dags väntan här på flygplatsen för mig då mitt plan inte lyfter förän ikväll. Jag sitter på golvet, omringad av mina väskor, i väntan på att få checka in och har kopplat in datorn så jag kan Skypa och kolla film. Enda problemet är att de inte säljer någon mat innan säkerhetskontrollen och jag har inte fått i mig nåt sen en smoothie igåreftermiddag. Hungrig tjej.

Att titta tillbaka på de senaste två och en halv veckorna känns bara sjukt. Jag kan inte sätta ord på allt jag har fått se och uppleva. Det går inte att ta in. Jag vet att jag kommer titta tillbaka på bilderna och tänka 'huuuur sjukt?!' och jag är så jävla tacksam över allt jag har varit med om. Och min fina, bästa Greta! Alla minnen vi har skapat tillsammans, alla skratt, alla skämt, alla galenskaper... Kommer aldrig kunna förklara känslan att sitta och sjunga oss hesa tillsammans i bilen, springa runt nakna och ha absolutely no shame inför varandra, alla interna skämt... Åh vad konstigt det kommer vara att inte ha henne där bredvid mig 24/7.

När det gäller att komma hem... Jag vet inte ens vad jag känner, eller kanske allt på samma gång. Glad, nervös, otålig, rädd, överlycklig... Jag har så mycket planer, så mycket att se fram emot - jag är redo för ett nytt kapitel. Efter alla erfarenheter det här året har gett mig, alla intryck och alla sätt jag har växt och utvecklats på vet jag att det kommer bli bra. Jag har mitt driv, mina mål, alla fina människor i min omgivning, mina drömmar. Även om någon del skulle gå fel kommer inte jag att gå sönder. Jag har en fin framtid framför mig. Life is good.

Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0