San Diego

I'm in love with San Diego! Av alla städer jag har varit i under detta året måste jag säga att det enda som slår San Diego är NYC. Här är så himla fint! Det är rent, byggnaderna en intressant mix av skyskrapor och strandhus, människorna trevliga och välklädda och jag älskar blandningen av pulserande storstad med charmen hos ett surfsamhälle. Det finns inte alltför många 'turistiga' saker att göra här men jag tror det är därför jag gillar staden - den känns genuin och levande. Vi har en dag kvar här i vårt lilla paradis innan det är dags att köra till Vegas som ju är vårt sista stopp på vår västkustsroadtrip. Och by the way, vårt hostel är helt awesome även om rummen är totalt iskalla och stället used to be en gammal bordell.

Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0