Ännu en början på slutet

Nu har sista dagen i San Diego kommit till sitt slut. Imorse sov vi längre än planerat då det blev spontanutgång med ett gäng killar från London igårkväll. Måste ha tråkat ut dem något enormt med mina långa kärleksförklaringar till världens bästa stad. Anyways, vi stack till en klubb bara två kvarter från vårt hostel och det visade sig att en känd house dj spelade där. Så även om det var trångt, mina fötter fett ovana vid att gå i klackar och folk knuffades och man fick drinkar spillda över sig var det ändå a little piece of heaven for me.

Idag körde vi upp till the Cabrillo Monument där det, förutom en staty till minne av upptäcksresande Juan Rodrígues Cabrillo, finns en fantastisk utsikt över hela San Diego. Som jag älskar denna staden! Resten av dagen spenderade vi sen i vackra Balboa Park innan vi som vanligt tog en liten kvällspromenad här i kvarteren runt hostelet.

Imorgon blir det upp i någorlunda tid för att köra till Vegas. GPSen säger 5 timmar och 15 minuter men med tanke på våra eviga felkörningar och Blondies (ja, vi har döpt vår GPS) förmåga att ändra sig stup i kvarten räknar vi med att det kommer ta betydligt längre än så.


Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0