Who dat? Who dat? Who dat say dey gonna beat dem Saints?

Igår efter jobb stack jag och hämtade upp Leni och så körde vi till Wal Mart för lite shopping. Vi behövde nämligen tröjor - The Saints tröjor! Ikväll spelas första preseason matchen mellan The Saints och San Fransisco 49ers här i New Orleans Superdome och Tom, som behöver jobba, har gett sina biljetter till mig. Oh my god så roligt det ska bli! Min första american football game! Det kommer nog bli en otrolig upplevelse, speciellt här i NOLA där alla är helt galna när det handlar om football. Gooo Saints! WHO DAT!

Postat av: Ewa

Häftigt! Är så nyfiken på hur det gick och hur du uplevde matchen.

2011-08-13 @ 09:39:38
Postat av: Leif

Ta några bilder!! Visst är 49ers lag i "övre lagren av ligan? No offenc för Saints, of course men ändå. Ska bli kul höra din upplevelse av denna variant på fotboll.

2011-08-13 @ 21:27:38
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0