Friendship isn't about who you've known the longest, it's about who came and never left your side

Precis hemkommen från en helkväll med Starbuckshäng i sällskap av Lisa och Leni. Fy vad jag älskar att sitta där och prata, skratta och dricka te och fy vad jag älskar dessa tjejer. Jag har alltid varit social och utåtriktad och jag har alltid haft lätt att knyta kontakter, att skaffa vänner. Men vad jag har hittat här tillsammans med först Lisa, och nu även Leni och Tyne, är så himla speciellt. Det är inte ofta jag möter människor som har samma knäppa humor som jag, som är lika öppna, galna och så completely free from judgement. Det är inte ofta jag känner mig så totalt avslappnad att vara mig själv som jag gör varje gång vi träffas. Det är så otroligt fint att ha mött människor som accepterar allt jag är och allt jag inte är. Det finns inga gränser mellan oss. Ingenting vi inte pratar om, ingenting vi inte delar. På så kort tid har vi blivit så stor del av varandra. Självklart intensifieras processen att lära känna varandra av det faktum att vi är här tillsammans under dessa speciella förutsättningar. Dock så tror jag att jag är så pass gammal nu att jag kan skilja på vad som är real och vad som bara är lyckliga omständigheter. Det spelar ingen roll om vi är här, i Australien, Tyskland eller Sverige - dessa tjejer har mitt hjärta föralltid.

Postat av: Alice

Fint skrivet :) Det där hoppas jag också kunna skriva om ett tag... :D

2011-08-25 @ 18:33:59
URL: http://aliceinaupairland.blogg.se/
Postat av: Ewa

Härligt att ha så goa vänner. Ni har så klart något alldeles speciellt tillsammans.

2011-08-25 @ 18:54:35
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0