Att andas vattenånga och inte luft

Idag var jag med om en nära-döden-upplevelse. Slutade jobb vid fem och bestämde mig för att byta ut gymmet mot en joggingtur. Big mistake. Efter tio minuter rann det svett från hela kroppen. Bokstavligt talat. Inte bara längs ryggen eller under armarna, som är tämligen normalt, utan även längs smalbenen och ovansidan på underarmen. Efter en kvart var jag tvungen att vända om för jag fick knappt någon luft. Den här fuktigheten kommer bli min död.

Postat av: Ewa

Bra försök, loppan, men håll dig till gymmet ett tag till!

2011-08-02 @ 23:03:08
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0