French Quarter Festival



Ligger återigen och myser i Lisas säng. Helgen har varit bra so far. Slutade relativit tidigt i fredags så då tog jag streetcaren downtown då denna helgen är the French Quarter Festival. Satte mig nere vid floden, där massa scener och tält var uppställda, och lyssnade en lång stund på ett jazzband som faktiskt var riktigt bra. Mötte sen upp Lisa och vi spenderade kvällen i min soffa tittandes på Napoleon Dynamite, vilket fick mig att sakna Erika himla mycket.

Lördag började med några timmars jobb och sen utnyttjade jag min svenska härkomst och gick till skandinaviska kyrkan för att sola och bada i deras pool. Så himla skönt även om jag lyckades bränna mig något... Kvällen innehöll shopping och bio med Lisa. Såg världens mysigaste film, Win win. Som vi skrattade! Avslutade lördagen i Lisas säng framför Skins - fin tradition vi har.

Just nu jobbar Lisa men så fort hon slutar ska vi sticka ut och äta en väldigt försenad frukost.

Och New York och Greta om fem (!!) dagar!


Postat av: Leif

kyrklig pool?! Nå´t helt nytt för mig. Det var väl inte ...vatten i den?

2011-04-11 @ 22:21:02
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0