Jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls

Det är så typiskt mig. Jag har planer, jag har driv, jag är påväg. Sedan händer något, jag får en tanke eller ett intryck och så ändras hela min uppfattning om vart jag vill att mitt liv ska ta vägen. Och nästa dag händer samma sak igen. Ibland är det bara så svårt att veta vad som är insikter och vad som är rädslor. Än vet jag inte exakt vart jag hamnar eller när eller hur men jag har bestämt mig för att försöka hitta glädjen i att rita kartan medan jag snubblar, springer och dansar fram.

Postat av: Sara

grattis! :D det kommer gå bra för dig för du åker på en bra dag- my biiiirthday, haha. Lycka till!

2010-10-02 @ 14:10:19
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vad roligt att du fått en värdfamilj!! :)

som det ser ut nu kommer jag åka i januari till New Salem, utanför NYC :)

2010-10-03 @ 14:12:34
URL: http://rebeckaiusa.blogg.se/
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0