Tonight I'm gonna have myself a real good time, I feel alive and the world - I'm gonna turn it inside out!

Herreguuuuud vilken tid det tar att ansöka om visum till USA. Jag ska verkligen försöka resa runt så mycket som bara är möjligt det kommande året för jag vill inte behöva gå igenom den här processen igen. Nu har jag i alla fall fått intervjutid på amerikanska ambassaden (9.30 den andra november) och känner mig relativt förberedd. Jag satt och bläddrade igenom min almanacka och insåg hur mycket det är som händer i mitt liv innan jag ska flytta. På torsdag är det London och efter det är det en salig blandning av Båstad, Stockholm, Halloween och åka upp och fira Sannas tjugoårsdag i Markaryd. De sista veckorna i Sverige kommer flyga förbi!

Nu laddar jag lördag genom att lyssna på min festspellista och vänta på världens bästa Caroline.
Ikväll blir det alkohol och dans, me like!


Blir lika taggad varje gång!


Postat av: Ewa

Ja, nu gäller det att inte rusa runt utan försöka njuta varje dag även om längtan att åka iväg blir större för varje dag.

2010-10-16 @ 23:13:49
Postat av: Matilda

Hej!



Hittade precs din blogg och ser att du ska åka som au pair. Vilken organisation åker du med?

/Matilda

2010-10-19 @ 22:02:28
URL: http://thelifeasaupair.blogg.se/
Postat av: Matilda

Va roligt!

Jag åker också med SI. Tycker organisationen var kanon och har fått en jättebra familj! Antar att det är lite tur! :)

2010-10-20 @ 02:34:09
URL: http://thelifeasaupair.blogg.se/
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0