Plant a seed, plant a flower, plant a rose, you can plant anyone of those, keep planting to find out which one grows (it's a secret no one knows)

Jag är så obeskrivligt trött på den här förkylningen som vägrar släppa taget. Blir lite bättre några dagar och sen blir det sämre igen och så lite bättre och så.. Ja, det suger helt enkelt. De (få) stunder jag ändå har hållit mig på benen den här veckan så har jag haft första riktiga tjejgruppsonsdagen med Josefine och Linnea (det kan nog bli bra det här!), träffat vänner i olika omgångar, läst och strykt under i mina reseguider över New Orleans och i mitt huvud har jag redan börjat packa.

Nu ligger jag utslagen i soffan och väntar på att Erika ska komma hit. Ikväll blir det en riktigt rejäl myskväll med allt som hör till; seriemaraton (det blir första säsongen av Vänner kvällen till ära), Ben and Jerry's och everlasting conversations sådär som bara två tjejer med hjärtan fyllda av kärlek och drömmar kan ha.


Myskvällar har vi haft många.
Här ligger vi parkerade i min säng en sensommarnatt 2007.


Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0