I rymden finns inga känslor

Imorse var jag uppe med tuppen för att möta upp Josefine på Vittraskolan i Västra hamnen där vi tillsammans med Linnea ska starta upp tjejgruppen vi ska hålla i under hösten. Det var faktiskt rätt nervöst att gå dit. Jag kommer själv ihåg hur jävlig man kunde vara när man var tretton... Det kändes dock som att det gick bra. Vi fick presentera oss för tjejerna och förhoppningsvis lyckades vi väcka intresse nog för dom att komma nästa onsdag när vi ska ha det första riktiga mötet.

Efter det åkte jag hem till Caroline och väckte henne genom att, efter att både ha försökt ringa på hennes mobil, hemnummer samt plinga på dörren, bulta för allt jag var värd på hennes sovrumsfönster. Vi har haft en jättefin heldag med Tyra Banks-show, taco, shopping och bio. Vi har pratat i år och dar om att se I rymden finns inga känslor och ikväll tog vi oss äntligen tiden att göra det. Herregud vilken rolig, härlig och underbar film! Bill Skarsgård gör ett mästerligt jobb måste jag säga.


Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0