Follow me and let's go to the place where we belong (and leave our troubles at home)

Helgen blev riktigt bra med slappefredag ute i stugan. På lördag eftermiddag körde jag hem till stan och mötte upp Caroline. Utan att ha några bestämda planer korkade vi upp vinet och några glas och skratt senare bestämdes det att vi skulle på hemmafest i Åkarp. What a night det blev! Jag kan bara tacka mitt hjärta för ännu en helgalen natt i hennes sällskap. Söndagen spenderades halvdöd i soffan och det enda jag gjorde var att kolla serier och önska mig en stor, fet English breakfast. Ända sen jag bodde i London så är det vad jag alltid vill ha dagen efter.

Idag kom mitt Placement pack, vilket simply är ännu mer information och saker att sätta upp på min to do-list innan jag flyttar. Började ringa runt till olika vårdcentraler för att boka in en hälsoundersökning men herregud vad dyrt det är! Imorgonkväll ska jag, med hjälp av mamma, sätta mig och skicka in visumunderlaget. Jag kan inte förstå att om två månader är mitt liv på andra sidan Atlanten i full gång!


Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0