I see signs now all the time

Kom hem från Stockholm för några dagar sen. Det har varit fina dagar där uppe men nu är det himla skönt att sitta här hemma i soffan och veta att jag inte ska iväg nåt mer innan jag flyttar om drygt tre veckor. Herregud, om tre veckor har min sista helg i Sverige tagit sin början. Trots alla förberedelser är det fortfarande en främmande och konstig tanke.

Helgen har varit bra. Vin, dans och galenskap på Slagt. Jag insåg att det nog var min sista kväll där på över ett år. Det är så bitterljuvt nu när alla "sista gången" börjar. Det är dags att börja ta farväl av både platser, vanor och personer och göra plats för nya.

Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0