1 vecka, 7 dagar

Idag är det exakt en vecka tills jag åker. Om exakt sju dygn sitter jag på flyget mot New York. Jag får höra att jag verkar så lugn och jag har ingen aning om det är för att jag helt enkelt inte förstår att det faktiskt händer eller för att jag är så övertygad om att jag tar rätt beslut som åker. De närmaste dagarna kommer vara fyllda av packning, sortering och avsked. Det kommer göra ont men det ska bli en lättnad att sätta sig på planet och veta att nu är jag på väg.

Postat av: Ewa

Jaa du, gumman. Så otroligt fort den här hösten har gått och snart är det dags. Känns så spännande med det äventyr du har framför dig, men så klart finns det också med en smula vemod. Ser fram emot att följa dig bl.a här på din blogg.

2010-11-22 @ 21:16:58
Postat av: Rebecka

Härligt att snart åka :)

Ja, den var lite småläskig.. Tur att man inte hade något farligt på sig haha

2010-11-24 @ 09:40:06
URL: http://rebeckaiusa.blogg.se/
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0