Your love will be safe with me

Henrys dop igår var verkligen jättefint och det var så roligt att träffa alla släktingar och vänner till min värdfamilj. Jag slås fortfarande av tacksamhet över hur alla, från dag ett, har släppt in mig så fullständigt och att jag aldrig bara ses som en anställd. Det känns så fint i hjärtat att vara så inkluderad och delaktig som jag är i den här familjen.

Nu är en ny vecka igång som kommer bli otroligt seg med jobb exakt hela tiden och en enorm längtan efter lördag morgon då jag och Lisa äntligen sätter oss på planet mot NYC. Ska bli underbart att återse en av mina favoritstäder, att få träffa mina saknade föräldrar och att få se Chicago för första gången. Det kommer bli en amazing, och sjukt välbehövlig, semester!

Och nu när kylan har börjat ta över hela den värld jag vanligtvis är van vid har jag själv precis börjat plocka fram jeansen och att gå klädd i kofta är fortfarande aningen för varmt...


Postat av: Ewa

Så roligt att du fick möjlighet att delta vid Henrys dop. Du har ju följt honom så länge nu...

Ja, det är en generös och varm familj du har blivit en del av, Maria. Jag är säker på att dom kommer att räkna dig som en del av sin familj för lång tid framöver.

Känns helt overkligt att vi snart ses i N.Y!

2011-10-11 @ 18:19:22
Postat av: Anonym

Hallo Maria ! Kan ana att du har det bra o njuter av att alla dina( 4) föräldrar har anlänt. Hoppas ni får en fin semestervecka tillsammans, om jag känner dig rätt har du säkerligen gjort ett gediget program för veckan o hur den ska se ut. Njut nu av ledighet och av umgänget med din familj. Kram från oss i Klintehamn gm/ Birgitta Boen hälsa så klart han med.

2011-10-17 @ 21:23:28
Postat av: caroline

Åh vad underbart att fortfarande ha det så varmt!!

2011-10-19 @ 19:46:06
URL: http://wangberg.blogg.se/
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0