Ungefär såhär såg NYC och Chicago ut


Postat av: Anonym

Åhh, var du i mitt älskade NYC?? Jag är ju där nästan jämt numera! :D

2011-10-28 @ 03:56:55
URL: http://aliceinaupairland.blogg.se/
Postat av: birgitta holmberg

Hej Maria ! Antar att du avslutat din roll som guide för dina föräldrar, Hoppas ni haft fina dagar tillsammans, kan inte tänka mig något annat. De har säkerligen med sig massor av nya upplevelser av platser och av information om ditt `Nya land`.Hoppas du nu får en händelserik sista månad innan du återvänder hemåt. En månad som innebär glädje men även en tid med avsked och annat som hör till. Kram till dig. Birgitta o Boen hälsar även så gott.

2011-10-28 @ 12:36:27
Postat av: Ewa

Härliga bilder från härliga dagar.

2011-10-30 @ 16:59:55
Postat av: Leif

Vilka fantastiska veckor vi haft med dig som suverän vägvisare och allmofattande informatör. New York med sin pluralistiska framtoning i allt och med ett "turistfrämjande" väder, till det förvisso lite kyliga Chicago men med en mycket vacker,ren och konsekvent arkitektur. Stadens waterfront är suverän och en solig, varm majdag vore något att be om för ett nytt besök. The big easy - precis så positiv, spännande och annorlunda som jag föreställt mig - bara ännu mer. Kanske ännu mer "min sorts stad" än de andra.Gillar verkligen dess atmosfär med konstnärlig kreativ framtoning, bohemisk anstrykning och ett mer "i nuet vara livsrytm". Att gå på de gator du vandrat och sitta på "dina" ställen gav naturligtvis en särskild dimension åt tillvaron i "din" stad. New Orleans är definitivt en plats där jag skulle kunna tillbringa mer tid.

2011-11-03 @ 16:09:41
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0