I wanna thank you for the love me made, Louisiana is a sweet parade


Nu är jag precis hemkommen efter en kväll på stan. Jag mötte upp Lisa så fort jag slutat och vi gick för att se några av paraderna som var ikväll. Träffade på Jim, Mimi och Kris och barnen och stod och pratade och fångade beads med dem ett tag. När våra magar började kurra alltför mycket begav sig Lisa och jag oss för att äta en sen middag. För att komma till vår favoritpizzeria var vi tvungna att korsa St Charles, själva paradgatan, vilket var ett helt företag tack vare folksamlingen. Vi höll på att dö av skratt när vi rusade över gatan, snubblade handlöst och fick bli uppdragna av två killar som måste trott vi var totalt nedsupna.

Imorgon är det fredag igen och denna helgen kommer bli galen. Har inte festat på några veckor men det hoppas jag att det blir ändring på i helgen. Både Tom, Allison och alla deras vänner säger att jag absolut inte får missa "festdelen" av Mardi Gras och att de själva skulle ta med mig om de vore sisådär 10-20 år yngre. Som Mimi sa: -"I love the family part of Mardi Gras but yeah... You can NOT miss all the bear drinking and boob flashing!"

Det blir kort arbetsdag imorgon men jag vill ändå hinna få min skönhetssömn så jag orkar med helgens äventyr.


Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0