We were always meant to say goodbye



Förutom att leka och gosa med mina älsklingar/monster (beroende på vilket humör de är på...) så har dagen innehållit mycket tankar och planer för framtiden. Både den närmaste och den som tar vid när jag landar på Kastrups flygplats i slutet på året. Jag njuter av varje stund här för innan jag vet ordet av kommer denna tiden vara förbi men samtidigt är det en skön känsla att veta att jag har människor och drömmar att komma hem till. Våren här i NOLA kommer flyga förbi och vara full av upplevelser. Under middagen ikväll berättade Allison och Tom om alla festivaler och evanemang som äger rum och däremellan ska jag försöka hinna boka in lite weekendturer till andra städer också. Närmast på min boka-lista är New York och Greta. Den 15-17 april får jag antagligen uppleva våren i NYC!


Postat av: Birgitta Blomkvist

åh,vad det låter underbart!att ha så mycket att se fram emot!Du är otroligt duktig på att "andas in det som är" och samtidigt njuta av nya planer.PUSSUNGE!

Jag har börjat titta på flygpriser i Oktober,ser ju

bra ut!

kram/kram

2011-01-25 @ 15:39:09
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0