Let the rain fall down and wake my dreams, let it wash away my sanity


Ännu en helg går mot sitt slut. Den har innehållit shopping, fest, skratt, sushi, film och onyttigheter.
Imorgon har jag sovmorgon som vanligt så ikväll bunkrar jag upp med glass och åttonde säsongen av Vänner innan en lång natts sömn väntar. Jag älskar att ha Megan här på helgerna men det är alltid lite extra skönt att gå och lägga sig på söndagkväll och kunna bre ut sig hur mycket man vill i sängen.


Postat av: Ewa

Låter som om du återigen har haft en bra helg. Hoppas du mår bättre igen (du skrev ju att du varit lite hängig). Lite god litteratur är nu på väg att lämna Sverige för att inom kort hamna på ditt nattduksbord. Puss på dig.

2011-01-31 @ 20:14:07
Postat av: Leif

Låter som en alldeles utmärkt helg (ja onyttigheter vet i tusan, men å andra sidan, lite av sådant ska det nog vara också)I min del av Svedala har nyss förlupen veckända gått i långfärdsskridskon´s tecken, parad med lite rött,liksom heta eder över datorns fysikaliskt/digitala värld. Helt OK helg m a o!

2011-01-31 @ 22:47:43
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0