Angel, I hope they love you like we do


Idag grät jag mina första tårar sen jag kom till USA.
Inte för att jag längtar hem, men för att du inte kommer vara där när jag kommer tillbaka.
Jag kan inte beskriva hur betydelsefull din existens har varit i mitt liv.
Det enda jag kan säga är att jag älskar dig och jag kommer föralltid att sakna dig.


Postat av: Ewa

Vilken underbar bild på er båda! Njut av den och alla fina minnen minnen du har.

2011-02-05 @ 10:33:29
Postat av: Birgitta Blomkvist

Jätte-fin bild Maria!

visst finns det väl en bild,från samma tillfälle,där Farmor är med.

Ingvor tyckte så mycket om dig också! men det vet du ju,dessutom,hann hon glädjas åt att du har det bra i USA nu.Hon var helt säker på att du inte skulle komma hem den här gången.Jag har också haft mycket utbyte av Ingvor,ska du veta.Vi har haft en hel del diskussioner,som givit mig massor.Så det blir tomt.Jag tänker mycket på Farmor förstås som stod henne så nära.Så nu lägger vi mycket krut på att prata o vara med Farmor.Hon är ju en praktisk människa,och en handlingens kvinna,vilket är tur nu,hennes tankar är mycket runt det praktiska med begravning osv.Må så gott och många kramar.Nu har halva veckan gått och snart kommer Greta.Tusen kramar. (nu kan jag snart skriva på tangenterna med höger)

2011-02-09 @ 14:50:02
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0