You make me feel that la la la la la

Sista kvällen i Seaside. Dagarna här har varit väldigt lugna och fina förutom det faktum att Willa blivit sjuk. Jättehög feber och ont i halsen. Tycker så himla synd om henne och samtidigt är det så otroligt påfrestande att höra hennes gnäll precis hela tiden. Ska bli himla roligt att sätta sig på planet till New York imorgon och äntligen få träffa Greta igen! Hur mycket jag än älskar min värdfamilj är det väldans skönt, att efter såhär intensiva dagar tillsammans, få komma bort litegrann. Greta och de andra tjejerna hämtar upp mig på flygplatsen imorgon eftermiddag och sen kör vi upp till Silverbay för att göra våra sista credits. Greta, som varit där innan, säger att det är väldigt slappt och roligt så jag ser fram emot en helg med roadtrip och massa tjejsnack på vårt fina modersmål.


Postat av: Birgitta Blomkvist

Förstår att det blev bra att få komma ifrån lite:Sjuka barn är inte kul!Hoppas att deras semester inte blev förstörd.

2011-08-20 @ 22:24:35
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0