Think of me in the depths of your despair, making a home down there as mine sure won't be shared

FY FAN VAD JAG ÄR TRÖTT PÅ DENNA VÄRME!
Nu ska jag faktiskt tillåta mig själv att klaga lite. Jag är så trött på att svettas precis hela tiden, jag är trött på att inte kunna andas normalt, jag är trött på att springa från den ena luftkonditionerade platsen till nästa, jag är trött på min hud som kliar av fuktigheten, jag är trött på mina svullna ögon och jag är trött på att allt känns så in i helvete jobbigt så fort du tar ett kliv utanför dörren. Ge mig kyliga vindar, ge mig vissnande löv, ge mig regn som faktiskt svalkar - ge mig höst!

Såå, vad har annars hänt den senaste veckan? Det har varit jobb, fikadejter med Leni, skräckfilmskväll där jag var den enda som höll mig vaken, australiensiskt vin och fest på Bourbon Street och det har varit barnkalas för mina kiddos som nu blir ett respektive fyra år. Helt galet!

Sitter på Starbucks just nu och njuter av sista lediga timmen innan det är dags för dagens lek, matning och blöjbyten. Loggade precis in på min studentsida på Tulane och såg att min slutbetyg för hela kursen nu var postat. Klickade med skräckblandad förtjusning fram det. A. Ett fett stort jävla A. Jag är bäst!


Postat av: Ewa

GRATTIS Maria! Fantastiskt bra gjort! Du har all anledning att vara stolt.

Värmen får du på köpet...! ;)

2011-08-10 @ 00:12:11
Postat av: Leif

Kanonbra gjort Maria! Jag är mäkta imponerad. Stort grattis. Lite värme får du gärna skicka hem.

2011-08-10 @ 23:43:43
Postat av: Benny

Stort grattis!

Du är ju otrolig! Vilken bedrift att klara ett stort A!

Måste kännas extra gott att klara detta i USA, med tänke på att du har svenska som modersmål.

Njut och slicka i dig av upplevelsen att vara bäst.

2011-08-12 @ 07:55:18
Postat av: Anonym

Maria ! Ett stort GRATTIS en bedrift att ordna till ett stort A. Som vanligt är det väldigt kul o spännande att läsa om ditt liv och dina upplevelser i det stora varma landet. Men du här är det höstligt så njuuuut så mycket du kan. Kramar från oss i Klinte gm/ Birgitta

2011-08-20 @ 16:20:35
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0