Wasn't it beautiful runnin' wild before you fell asleep?

Sköna, lata dagar rullar på här i Florida. Vi gör egentligen ingenting förutom lite bad, lite lek, lite glass och en hel del häng på altanen. Efter en, för min del, väldigt intensiv sommar är det skönt att bara slappa här utan någonstans jag måste gå eller någon jag måste träffa.

De senaste veckorna har min hjärna känts alldeles överhettad med tankar på hur mitt liv kommer se ut när jag kommer hem till Sverige. Jag vet att det är flera månader kvar men det börjar bli dags att planera för vissa saker. Och jag kunde inte vara gladare. Det finns en sån glädje när jag tänker på allt som väntar på mig därhemma, precis som det finns en enorm glädje just nu, i detta ögonblicket, i denna fantastiska period av mitt liv.


lives change like the weather
i hope you remember
today is never too late to be brand new

it's alright, just wait and see
your string of lights are still bright to me
who you are is not where you've been
you're still an innocent


Postat av: Ewa

Härliga bilder!

Ja, det är en konst att leva i och njuta av nuet och samtidigt planera för och njuta av framtiden.

2011-08-18 @ 21:57:00
Postat av: Leif

Fyra myket bra bilder måste jag säga.Tematisk variation och god exponering. Kamera och du funkar bra ihop. Låter som ett perfekt tidevarv att vara i - härlig glädje i här och nu och samtidig glädjefylld längtan till Svedala om några månader.

2011-08-21 @ 18:12:03
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0