Give me everything tonight (cause we might not get tomorrow)

Lördagkväll och därhemma befinner sig hela Malmö på Slagt för att uppleva Avicii. NEJDÅ, JAG ÄR INTE BITTER. Halva helgen har gått men för mig börjar ledigheten om drygt en timme då Tom och Allison kommer hem från sin date night. Igårkväll var jag, Tyne och Lisa på bio och såg One Day. Oh my god vilken fin film. Och oh my god vad extremt het Jim Sturgess är!

Idag har jag jobbat praktiskt taget hela dagen men det har gått fort. Leni kom hit och hängde med mig och barnen så vi gick en promenad upp till Coliseum Square Park och gungade och plaskade i fontänen. Nu är mina tre tjejer samlade på andra sidan floden hos Tyne och här sitter jag och vaktar baby monitors. MORR. Men men. Snart ska jag möta upp dem på Bourbon för en natt vi aldrig ska glömma (fast inte komma ihåg alltför bra heller...)


Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0