No one is ever gonna love you more than I do

Nu är klockan halv sex på julaftonsmorgon hemma i Sverige.
Själv ska jag snart släcka lampan för att ladda inför roadtrip med värdfamiljen till Mississippi imorgon.
Kvällen har spenderats packandes, ätandes pretzels med glasyr och vaktandes baby monitors.

Och den här låten går på repeat hos mig och jag tillåter mig att tänka lite, bara lite, på dig.


Postat av: Ewa

God jul på dig! Hoppas du får underbara dagar med en riktig amerikansk jul.

2010-12-24 @ 10:15:09
Postat av: Caroline

Ja det känns jättekonstigt! Tack så mycket :) Hoppas du har en mysig julhelg!

2010-12-24 @ 22:13:31
URL: http://wangberg.blogg.se/
Postat av: Saba

God jul min fina! Gud vad jag saknar dig, du är så fin! <3

2010-12-25 @ 12:24:57
URL: http://lookyourleft.blogg.se/
Postat av: Leif Blomkvist

En jättestor juldagskram kommer här! Å så får jag önska Merry Christmas - för det är väl idag som det är Jul, egentligen, där borta hos dig. JULPUSS!

2010-12-25 @ 21:03:53
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0