Nothing to fear but fear itself, we'll be okay just keep the faith - and we won't fade into darkness


Just nu är vädret alldeles perfekt! Solen strålar och värmer men luften är fortfarande frisk och skön att andas. Dock säger alla att det inte kommer hålla i sig länge. Hettan kommer tillbaka för att stanna ytterligare en månad. FAN! Det är så himla mysigt att kunna dra på sig en tunn kofta och ha jeans på kvällarna.

Hade världens mysigaste fika med Allison i eftermiddags medan Willa var på sin friendship club. Vi satt och drack varsin iste och pratade och skrattade om allt och inget. Ja, jag kan störa ihjäl mig på henne ibland. Ja, jag kan känna mig förbisedd. Ja, jag kan tycka att hon kunde göra saker annorlunda ibland. Men så välkommen hon har fått mig att känna mig sen första stund, så avslappnad vår relation är, så omtänksam och rolig hon är och vilka minnen hon har hjälpt mig skapa här. Jag kommer sakna den vänskap som har växt fram mellan oss.

Nu sitter jag på Starbucks, svarar på lite mail och lyssnar på Avicii på repeat. Så fruktansvärt bitter att jag inte var där när han spelade i Malmö förra helgen. Det känns i hela kroppen att jag börjar bli redo att komma hem. Lyssnar på Fade Into Darkness och blir alldeles varm i hjärtat när jag ser framför mig hur jag och Caroline tar Malmönatten med storm!

Postat av: Ewa

Ha ha, så olika världar vi lever i - här hemma skulle vi älska att ta av oss jeansen och koftan och känna lite svett rinna längs ryggraden. :)

2011-09-09 @ 08:54:13
Postat av: Leif

Visst förstår vi att det inte alltid är lätt med alla de roller en värdfamilj har - inte minst för att de alla nästan alltid finns där samtidigt - men du tycks ändå ha en jättebra sådan i dess "familjeroll". Beträffande vädret - det går utmärkt exportera såväl värmen som shortsen hem hit! Tages med tacksamhet emot.

2011-09-12 @ 23:40:44
Postat av: Din vän som saknar dig så!

om bara några månader står vi & dansar oss svettiga i malmönatten älskling, & sen intar vi huvudstaden! - längtar ihjäl mig efter dig & Oss! <3

2011-09-27 @ 22:11:41
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0