You are the best thing that's ever been mine

Känns som att jag den senaste tiden både har dött och återuppstått. Efter middag och bio förra fredagen blev jag magsjuk och låg utslagen praktiskt taget resten av helgen. Jag har inte haft maginfluensa eller liknande sen januari 2008 och det gör verkligen ingenting om det dröjer flera år innan jag behöver genomlida det igen. Jag var matt i flera dagar nu i veckan så tack gode gud att jag hade Taylor Swift konserten att se fram emot så jag kunde få lite energi.

När vi slutat i onsdags möttes jag och Lisa upp på streetcaren och tog oss ner till arenan för att äntligen få uppleva showen vi köpte biljetter till i slutet av februari. Efter att ha klättrat upp till våra platser allra högst upp på läktaren insåg vi att människorna runt oss var bland de mest irriterande som stod att finna. Jag tror aldrig jag har velat sparka någon i huvudet så hårt förut. Men konserten var underbar. Det är galet hur mycket musik kan påverka och ändra hur man känner och tänker. I said 'remember this moment' in the back of my mind...

Nu är det fredag igen och när den här sega jobbdagen är över ska jag möta upp tjejerna för middag och utgång. Lördag blir antagligen segdag och på söndag är det dags för Henrys dop. Och nu är det bara en vecka kvar till New York och världens bästa föräldrar!

Postat av: Leif

Och här är det halsont, snörflande och hostande till höger och vänster och så har det varit sedan slutet av augusti såväl för egen del som runt omkring.Känns dock rätt OK nu för oss här hemma. Håll tummarna - det börjar närma sig. Resfebern - den kan vi stå ut med.

2011-10-09 @ 21:19:36
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0