No we don't come easy, no we don't come fast


Hade mysig sleepover med Lisa inatt och somnade gott om när hon gick upp för att jobba vid åtta. Två timmar senare tvingade jag dock upp mig själv ur sängen, tog på mig bikinin och gick bort till skandinaviska poolen. Låg sen där i sex timmar och solade, badade, läste och spanade på ett gäng killar som spelade basket i bar överkropp. Livet har varit värre.

Jobbade några timmar nu ikväll men är nu redo för att dra ut och möta upp Lisa för glass och försöka att inte vara alltför bitter över att valborg är i full gång därhemma. Fick de mest peppande orden från mamma för en stund sen: Dom har säkert jättetråkigt, blir kalla och fulla, spyr och mår illa och vaknar imorgon och är jättebakis och minns inte om dom haft det roligt. Åhh, jag vill också!


Postat av: Ellinore

Svar;

Jag mailade ett svar till dig ist :)

2011-05-01 @ 14:27:29
URL: http://elliesdiary.blogg.se/
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0