Stockholm i mitt hjärta

Idag har jag en sån längtan efter Stockholm. Att se Mälaren i vårsolen, vandra längs Djurgården, äta glass i Kungsträdgården, trängas på Drottninggatan och sitta på en uteservering på Söder och fånga dagens sista solstrålar. Inget är så vackert som våren i Stockholm. Och nånstans där finns du. Älskade du, dig saknar jag mest av allt.

Postat av: Ewa

Förstår att du saknar våret i Stockholm, den är ju underbar. Förhoppningvis kan Philadelphia kompensera lite... :-)

2011-03-24 @ 06:39:04
Postat av: Leif

Jo - det är sant. Nu är den på väg mot sin finaste klädedräkt.

2011-03-25 @ 08:17:10
Postat av: Benny

Hej Maria!

Kylig, men klar och härlig vårdag i Malmö.

Snödroppar och vintergäck och skilla blommar i parkerna!

Nu har du lämnat varma södern för en tur till svalare trakter. Gissar att det nog är lite behagligare i Philadelphia än här hemma. Hoppas turen till nordöstra blir bra!

Kram

Benny



2011-03-26 @ 20:55:21
Postat av: Birgitta Blomkvist

Visst är Stockholm fantastiskt på våren! Maria jag njuter varje dag när jag går från jobbet,Det är verkligen såå fantastiskt vackert!! Folk strålar av första vårvärmen,redan är det full fart på uteserveringarna.De unga Pedagogerna på min förskola,har redan börjat njuta för fullt!!Jag förstår att de vill jobba i innerstan!

Hoppas du nästa vår kan få ta del av vår o sommar Stockholm med eller utan ??? kram kram

2011-03-27 @ 11:40:34
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0