Idag saknar jag er och allt som är vi

Idag har jag fått min första släng av hemlängtan. Inte alls sådär snälla-ta-mig-hem-och-låt-mig-stanna-där-föralltid-annars-hoppar-jag-från-en-bro. Utan det är snarare så att hela kroppen, huvudet och hjärtat talar om för mig precis hur mysigt det skulle vara att sitta på Espresso House och ha deeptalk med Emelie, hur roligt det skulle vara att dela en bag-in-box och tagga utgång med Caroline, hur underbart det skulle vara att gå runt på stan med Saba och fönstershoppa allt vi inte har råd med och hur härligt det skulle vara att ha biodejt och äta alldeles för mycket godis och popcorn med Erika. Mina fina tjejer - fan vad jag saknar er.


though miles lie between us we are never far apart
cause friendship doesn't count miles - it's measured by the heart


Postat av: Ewa

Ja, gumman, så kom den dagen också... Det är ju självklart att det kommer längtan hem till det vanliga och trygga ibland. Hoppas bara den inte håller i sig för länge.

Jag håller för fullt på att kolla vilka veckor som blir bäst i oktober när vi kommer över och hur vi kan resa och vad det kostar... Kul, kul.

Men först så ses vi ju i juni! Puss på dig!

2011-01-28 @ 11:17:28
Postat av: Saba

Jisses vad jag saknar dig min fina! Du är helt underbar, önskar du var här med min och alla italienare. Gud vad roligt vi hade haft!!! <3

2011-01-28 @ 15:48:23
URL: http://lookyourleft.blogg.se/
Postat av: Birgitta Blomkvist

HIMLA TUR!!

för alla här hemma,att du fått en släng av hemlängtan.Det vore väl förfärligt,om man aldrig någonsin vill hem...eller hur.Jag tycker följande citat stämmer väldgt bra!

"Det värsta är inte att flyga,det värsta är att landa" kram Gittan

2011-01-28 @ 17:08:03
Postat av: Anonym

åeh älskling! jag tackar gudarna för viber och skype, så att jag iallafall får höra ditt skratt och fina röst! (låter än en gång som den där icke-excisterande-pojkvännen!) <3 jag saknar dig till tusen, och är helt övertygad om att tiden kommer rusa iväg! snart sitter vi där tillsammans med bag in boxen och taggar utgång, eller bara hyr massa filmer, äter onyttigt och deeptalkar i timmar om våra besvärliga liv, men vi har alltid varandra i alla lägen, älskar dig!

2011-01-31 @ 10:08:32
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0