Oh darling, don't you ever grow up - just stay this little

En unge på världens goaste kelhumör hela dagen - den andra en skrikandes och gråtandes hög på golvet. Heja mig. Slutade redan vid tre så efter lite cath up talk med världens bästa Caroline tog jag picknickfilten och gick förbi affären och köpte Cola light och frukt. Lade mig därefter i parken vid Colesium Square och läste Cosmopolitan och Eat, Pray, Love i solskenet. Tog en sväng förbi gymmet och fick information om öppettider och priser så nu får vi se om jag kan uppbåda motivationen att börja gå dit.

Och förresten - Taylor Swift kommer till NOLA den femte oktober och jag och Lisa har redan biljetter kirrade och klara. YAAAAY!



Osminkad och lagom fräsch - au pair livet är glamoröst må jag säga!


Postat av: Ewa

Oavsett smink eller inte så är du världens finaste! Och världens finaste kort på er två...

Picnic i parken!!! ...bara lite avundsjuk! Här hemma viner nordanvinden. Men snart bär det ju av till varmare breddgrader några dagar.

2011-02-18 @ 16:16:45
Postat av: Leif

Det måste vara en härlig dag. Henry tonar fram som en oemotståndlig charmknutte.Det är det där dagarna (oftare stunder dock) som är helt oemotståndliga.Picninc i parken, jo jag tackar - själv avstår jag. Nu på morgonen hade vi 21 grader. Ja - inte plus utan minus!! Sola åt mig också o lyssna på den vårfågel (för dem har ni väl fått?) som jag nog får vänta några veckor till på.

2011-02-19 @ 12:49:31
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0