Let me sleep for when I sleep I dream that you are here

Jag sov till halv nio idag och har "bara" jobbat sju, ganska slappa, timmar efter det - trots det är jag alldeles slut i både kroppen och huvudet. Jag har ont i magen, huvudvärk och går runt med en konstant känsla av att vara på gränsen till att gråta (vilket är en mycket märklig känsla för mig som gråter högst tre gånger om året)

Klockan är knappt fem men jag orkar inte ens tänka på några andra planer än sängen med Huckleberry Finn, en burk cola light och Vänner inom räckhåll. Förhoppningsvis kan ett samtal med min älskade och galet saknade Caroline muntra upp mig - ingen får mig ju faktiskt att skratta som hon.

Postat av: caroline

jag försöker hitta laddaren, och ringer dig sedan, älskling!

2011-02-07 @ 23:52:17
Postat av: Ewa

Gumma, det är ju inte så konstigt att du känner dig ledsen och lite eländig Det måste man få göra när man bär en sorg och saknad. Hoppas du fick prata med Carolin och blev lite piggare. Massor av pussar o kramar till dig.

2011-02-08 @ 07:34:18
Postat av: Birgitta Blomkvist

hej!

det kan ju faktisk,både vara sorg,och eller en annalkande fökylning.!Vad det än är så hoppas att du mår bättre/kram kram

2011-02-09 @ 14:35:39
Postat av: Leif

En av dessa mindre bra dagar som man förvisso kan vara utan men alltid har då och då. Kanske inte så konstigt att du har den idag med tanke på tråkiga besked hemifrån Svedala.

2011-02-09 @ 22:37:38
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0