It felt like spring time on this February morning

Åh vilken fin dag det har varit. Båda barnen har varit på sitt bästa humör och det har varit många kramar, "I love you" och skratt. Henry kan nästan sitta upp själv nu - han klarar flera sekunder utan hjälp! Man får dock se till att han inte märker att man har släppt taget för då blir han alldeles förskräckt och ramlar ihop med huvudet före. Detta utlöser i sin tur alltid en ilsken och mycket högljudd gråt. Själv kan jag inte hålla mig för skratt då det ser fruktansvärt roligt ut när han ramlar framstupa utan någon som helst reflex av att ta emot sig själv. Willa har nu passerat tre och ett halvt men är nästan lika lång som Conley som är sex. Trots det kan jag inte säga nej när hon tittar på mig med sitt sötaste leende och frågar "Can you pick me up? I wanna cuddle!"

Jag slutade vid halv sex och då slängde jag snabbt på mig lite mascara och traskade uptown för att möta Lisa för middag. Så sakteliga betar jag av alla restauranger längs Magazine Street och har väldigt goda upplevelser under tiden. Efter middag blev det chai latte på vårt älskade Starbucks. Nu ligger jag i sängen och ska läsa några kapitel i Eat, Pray, Love innan det är dags att släcka lampan. Denna bok som började så starkt men nu känns ganska seg och utdragen... Well, jag har massor av böcker i min bokhylla som väntar på att bli lästa. Nästintill varenda leverans jag får från Sverige innehåller minst en bok. Känner min omgivning mig eller...?

Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0