Oh, this has gotta be the good life!

Nu är det tisdagkväll och dagarna i Los Angeles med omnejd har kommit till sitt slut. Måste säga att det jag kommer minnas bäst från den här veckan är bilkörningen. HERREGUD. Jag hade aldrig i mitt liv klarat att bo på ett ställe där det tar en timme bara för att kunna få tag i en kopp kaffe. Bilköerna hemma är INGENTING jämfört med vad vi har tampats med här. Men, det har ändå varit värt det dessa dagarna - helt galet fina platser vi har fått se! Malibu, Santa Monica, Redondo Beach, Newport, Laguna Beach... Tillslut blir man alldeles blind och kan knappt uppskatta den vita sanden, havet, palmerna... Alla dessa små strandsamhällen är ju verkligen idylliska om än inte platser som skulle passa mig personligen. Men att hyra ett beach house i Newport för en sommar? Jag hade inte tackat nej...

Imorgonbitti bär det av ner till San Diego. Det kommer kännas lite trist att ge upp komforten vi har haft här hos Randi och Amanda men det ska bli kul att se något nytt. En vecka kvar till Sverige!


Postat av: Leif

Av det jag ser på bilderna skulle jag nog stå ut med en vecka eller så vid denna strand.

2011-12-10 @ 09:29:42
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0