Football game och Seaside day 1

The football game i fredags var... långtråkig! Själva stämningen och allt runtomkring är rätt skoj men gud vad Leni och jag kände oss som äkta européer då vi inte fattade ett skvatt av spelet och bara jämförde allt med fotboll. Jag som inte alls är speciellt insatt och alltid suckar när Benny ska prata om MFF hit och dit måste säga att vår soccer är så sjukt mycket mer spännande än amerikansk fotboll. Det enda som hände var typ att de sprang i fem sekunder, sen låg alla i en stor hög och sen var det time out. Så höll det på i TRE TIMMAR. Well, nu kan vi i alla fall stryka detta från att-göra-i-usa-listan!

Resten av helgen har förflutit på ganska lugnt med jobb, middagar, fikor och chill med Leni och Tyne. Imorse packade jag in mig i bilen med värdfamiljen och påbörjade bilresan till Seaside, Florida. Vi kom, efter några kissepauser, barnfilmer och en hel del gråt från Henrys sida, fram vid femtiden i eftermiddags. Vi har nu packat upp, kommit iordning och ätit middag. Blir nog en relativt tidig kväll ikväll för att samla krafter inför morgondagen - då blir det förhoppningsvis sol och bad!

Postat av: Ewa

Haha... vilket antiklimx efter alla dina förväntningar! Men...nu har du gjort det också.

Tacka vet jag MFF!

Stackars Henry som inte gillar att åka bil :(

2011-08-16 @ 16:58:27
Postat av: Leif

Med tanke på mina ljumma känslor inför "vanlig" fotboll får man väl vara tacksam att man inte satt där du satt i tre timmar. Hoppas du får lite sol och bad i veckan

2011-08-21 @ 18:01:46
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0