Seaside part 2

Ett dygn i Seaside nu och det är verkligen vackert här. Men det är vackert på ett väldigt onaturligt sätt. Husen är för vackra, gatorna för rena, butikerna för mysiga och sanden för vit. Det är en riktig semesterby - perfekt för en veckas familjesemester men jag skulle dö om jag tvingades leva här året runt.


Postat av: Benny

Det var verkligen en osannolikt vit strand som syns på den nedre vänstra bilden.

2011-08-17 @ 14:20:20
Postat av: Ewa

Mmmmm, vilken strand! Är bara lite avundsjuk...

2011-08-18 @ 20:42:46
Postat av: Leif

När jag ser sanden o vattnet så är jag övertygad om att för en vecka skulle jag kunna blunda för det andra. Sol o bad - ja tack!

2011-08-21 @ 18:03:52
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0