Sometimes the stars I see are bright, somewhere above the clouds at night




Nu sitter jag nyvaken och nyduschad i Lisas säng och ska snart göra mig klar för att bege mig ut för lite frukost. Herregud så skönt det var att sova ut idag! Lisa jobbade igårkväll så vi hade myskväll framför tvn med popcorn innan vi somnade runt ett. Vaknade av alarmet vid tolv så nu har jag energi som heter duga!

Veckan som gått har varit intensiv med många jobbtimmar och fullbokad kalender även på kvällarna. Förutom middag och bio med Lisa har jag även varit med värdfamiljen på invigningen av stans nya vattenpark. Toms band har skänkt en massa pengar dit så vi packade in oss i bilen och körde dit i torsdagskväll för att njuta av mat, drinkar, trevligt sällskap - och i barnens fall världens största alligator som sprutade vatten. Helt galen vattenpark! Det forsade vatten överallt och jag kan bara tänka mig hur underbart det kommer vara där i sommar när det är så varmt att man knappt vet vad man heter.

Denna helgen ska bli lugn för min del. Dels är jag ganska trött efter förra helgens resa och brist på återhämtning sen jag kom tillbaka, dels känner jag att det är dags att hålla tämligen hårt i pengarna den närmaste tiden. Tiden går så fort och jag har så mycket jag vill hinna med som tyvärr inte är gratis.

Nej, nu blir det på med solbrillorna och shortsen och ut i solskenet!


Postat av: Ewa

Ja, ibland är det både behövligt och skönt med en lugn helg. Med det väder ni har så måste det finnas mycket att njuta av ändå, - bara vara i parken med en god bok tex... Du förstår nog att jag är lite avis.

Vi har haft en härlig vårdag i stugan. Rensat rabatter, klippt i buskar och träd, eldat, mm. Är lite matt i kväll.

Härliga bilder! Längtar efter att träffa dig och att då träffa barnen.

2011-04-02 @ 21:37:54
Postat av: Birgitta Blomkvist

Verkar härligt med en lugn helg.Bara att få sola va?

låter kul med den nya vattenparken.Kanse det blir många timmar där i sommar för er.

2011-04-03 @ 12:34:26
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0