Between Order and Randomness

Igår var en bra dag. Jag träffade en hel hög med vänner. Det var frukost med Tina, massa catch up talk med Emelie, sen lunch med Caroline och Idolpremiär med Josefine. Ibland (ganska så ofta om jag ska vara ärlig) slås jag över hur otroligt faboulous friends jag har. Kärlek till dem.

När jag satt på bussen från Limhamn för att åka hem till mamma och Benny (vilka jag förövrigt också hann träffa igår) slogs jag av ett sånt där sällsynt ögonblick. Du vet, när ett ögonblick förundrar oss medan det händer och vi inser att vi kommer titta tillbaka på just den stunden med en speciell känsla i magen. Den tidiga höstsolen värmde genom glasrutan, jag lyssnade på en medryckande låt på min iPod och fick sms av en person som mot alla odds har gett liv åt fjärilar som jag trodde var utdöda och utrotade för längesen. Jag ville hålla kvar förtrollningen så jag satt helt enkelt kvar på bussen långt efter att den stannat och åkt ifrån den hållplats jag borde ha stigit av på. Det var ett fruktansvärt fint vardagsäventyr.

Jag antar att livet aldrig kan gå på endast plus för en riktigt rejäl förkylning har nu slagit läger i min kropp. Stackars näsa, stackars hals, stackars huvud, STACKARS MIG! Nu blir det te och att dö lite i soffan framför tvn.


Postat av: Marina

Åh va kul! Hoppas det går bra och att matchningarna kommer snart då ;)



Eller hur, det känns som alla andra har kommit så långt, de flesta har ju fått familj, eller i alla fall får matchningar hela tiden ;)



Kommer följa din blogg och se hur det går för dig, I'll keep in touch!



Lycka till! :)

2010-09-09 @ 00:26:36
URL: http://notesbymarina.blogg.se/
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0