Everything I love between us will get us through the night (all the things we lost will teach us see the pretty things in life)

Nu är jag hemma efter fantastiska dagar i London. Att återse staden som har betytt så otroligt mycket för mig och som jag känt mig så hemma i var nästan lite skrämmande. Jag var rädd för att känslan och kärleken jag mindes skulle ha bleknat och att staden inte skulle leva upp till mina förväntningar. Jag behövde inte oroa mig. Att återse London var som att komma hem. Gatorna, människorna, ljuden, dofterna - allt var precis som jag kom ihåg det. Det är så svårt att beskriva kärleken jag har för den platsen. Hur kan man förälska sig så i en stad?

Det var även alldeles fantastiskt att träffa Kim igen. Jag kan inte förstå att det nästan gått ett år sedan vi i tårar kramades och sa hejdå utanför taxin som skulle ta mig till flygplatsen för att åka hem. Dessa dagarna har vi återupplevt gamla älskade minnen och skapat tusentals nya. KÄRLEK.






Postat av: Mickis

Hade vart som en dröm att träffa dig innan du åker vidare! Gotland finns inte med på planerna ;) Love!

2010-10-28 @ 18:06:35
Postat av: Sara

Fina bilder :)

2010-11-09 @ 06:33:27
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0