Take my hand, live while you can - don't you see your dreams lie right in the palm of your hand?

Idag är det den 29 oktober, vilket betyder att det är exakt en månad tills jag flyttar till det stora landet i väst. Herregud vad tiden flyger förbi! Igår satt jag i höstkylan på en uteservering och tog en fika med en vän och vi pratade om när vi firade nyår 08/09 och vilken galen kväll det var. Vi insåg plötsligt att det snart är TVÅ ÅR SEDAN! Likaså känns det som igår när jag firade min tjugoårsdag men nu är det bara drygt två månader kvar tills jag fyller tjugoett. Livet springer verkligen fram och jag vill ta vara på varje sekund. Jag vill uppskatta varje älskat ögonblick just när det händer, jag vill göra saker som skrämmer mig, jag vill falla fritt, jag vill ta risker, jag vill skratta så jag får ont i magen och jag vill älska gränslöst hur ont det än kan göra.

Jag åker om en månad och tiden fram tills dess ska jag spendera genom att umgås med människorna jag älskar och se till att vi skapar minnen att söka tröst i under det kommande året. Den här helgen är inget undantag så nu packar jag snart väskan för att åka till Båstad med mamma för vår årliga spa-helg!


Postat av: Ewa

... och himla mysiga dagar blev det i Båstad!

2010-10-30 @ 21:08:31
Postat av: Rebecka

Ja precis :) Det roliga är att tidningen där det kommer synas går ut till alla hushåll är så tror det flesta kommer se det.. hihi



Håller med om att tiden flyger fram..

Åå spa, gu så skönt!! Njuut :)

2010-11-02 @ 11:06:48
URL: http://rebeckaiusa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahah ja stackarn! :)

Okej, gud va skönt att ha gjort det. :)

2010-11-02 @ 13:04:08
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0