Love is the answer, at least for most of the questions in my heart

Min hemska förkylning håller i sig och det enda jag orkar göra är att ligga nerbäddad med täcke och kudde i soffan med datorn, tvkontrollen och mängder av te inom räckhåll. Jag tror aldrig min hårddisk varit så välsorterad som nu för det är en av de få aktiviteter jag kan göra som inte tröttar ut mig.

Igår fick jag ett oväntat telefonsamtal som gjorde mig glad. Det är konstigt, och samtidigt ofrånkomligt, hur livet förändras och på vilka platser och med vilka planer vi finner oss själva. Tack för att jag fick minnas en bit av var jag kommer ifrån för det får mig att inse att jag har kommit längre än jag trodde.

Men jag kommer aldrig kunna lyssna på den här utan att tänka på hur du låter när du skrattar.


Postat av: Sofia

Svar: Nej vad kul! Fan vad avundsjuk jag blir. Jag vill också bo i New Orleans.

Det skulle vara jätte roligt att träffas när vi kommer dit. :) Vi kan ju behöva en rundvandring av någon som vet vad man bör se i staden. ;)

2010-10-05 @ 02:41:25
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Ja du borde ju i alla fall veta vad man bör se och lite såna saker. :)

Haha, nej vad kul! Vilket roligt sammanträffande. Men jag ser verkligen fram emot att träffa dig i New Orleans i mars. :)

2010-10-05 @ 23:54:50
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0