New beginnings and sad endings

Klockan är nu snart två på natten och jag och Caroline ligger halvdöda i min soffa. Om tre timmar kommer mamma och pappa och hämtar upp oss och så bär det av till flygplatsen. Först bär det av till Helsingfors (snacka om omväg!) där jag byter plan för att flyga vidare till New York. Kommer inte sova nånting inatt så jag hoppas att flygresan kan sovas bort istället.

Har haft en väldigt fin men sorglig vecka med många avsked. I fredags var det middag och utgång med de bästa och jag kunde inte ha önskat mig en roligare eller mer minnesvärd sista kväll i deras älskade sällskap. När saknaden blir för stor ska jag minnas vår sista natt tillsammans och skratta.

Det känns fortfarande helt galet att se resväskan stå färdigpackad på golvet och bokhyllorna eka tomma. Detta händer verkligen men trots avsked, packning och planering känns det fortfarande inte riktigt greppbart. Det ska hur som helst bli så otroligt skönt att äntligen komma iväg och jag har så mycket förhoppningar inför det kommande året.

Today is when your book begins, the rest is still unwritten...


Postat av: Ewa

Hej gumman!

Nu ligger jag utslagen i sängen på hotellet efter avslutad utbildningsdag. Hoppas din resa går bra och att du får lite sömn. Ha underbara dagar i N.Y. Puss på dig!

2010-11-29 @ 17:29:12
Innan du kommenterar:
- Jag måste godkänna alla kommentarer.
- Onödiga kommentarer publiceras inte.
- Det gör inte heller reklam eller spam.




Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail

Din blogg eller hemsida

Kommentar

Trackback
RSS 2.0